۲۷ شهریور ۱۳۸۹، ۱۰:۱۵

مدیران سوره مهر با نویسندگان نشست می گذارند/ بایرامی میهمان دومین نشست

مدیران سوره مهر با نویسندگان نشست می گذارند/ بایرامی میهمان دومین نشست

مدیرعامل و مدیران واحدهای مختلف سوره مهر سلسله نشست هایی را با هدف ارتقاء اطلاع رسانی، توزیع، فروش و بازاریابی کتاب ها، با نویسندگان مرتبط با این انتشارات برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات سوره مهر به تازگی نشست های مدیران این انتشارات با نویسندگان را برنامه ریزی کرده است که چهارشنبه هفته گذشته نخستین نشست محمد حمزه زاده مدیر عامل سوره مهر با محسن کاظمی نویسنده برگزار شد.

در این نشست که حول محور چگونگی بهبود بازاریابی و فروش آثار نویسنده برگزار شد، مرتضی محمداسماعیل مدیر بازرگانی، محمدعلی یوسف پور مدیرتولید  و حیدر ایمنی مدیر روابط عمومی سوره مهر نیز حضور داشتند.

در ادامه این نشست ها،  امروز شنبه 27 شهریورماه، محمدرضا بایرامی میهمان سوره مهر خواهد بود تا در نشستی با مدیرعامل و تعداد دیگری از مدیران این انتشارات درباره توزیع، فروش، بازاریابی و اطلاع رسانی بهتر کتاب هایش که سوره مهر ناشر آنها بوده است، بحث و تبادل و نظر کند.

ارائه گزارش به نویسنده ها درباره چگونگی عرضه و فروش آثارشان، دریافت نظرات و پیشنهادهای آنها و تعامل بیشتر برای اطلاع رسانی بهتر در حوزه کتاب های هر نویسنده، از جمه اهداف برپایی این نشست ها که قرار است هر هفته با 2 نویسنده برگزار شود.

کد خبر 1153209

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha